Lapptäcken - vår sol - lycka


ligger i min mamma och pappas säng den är fin och den har pappa gjort
och mamma målat.. och när jag var liten bebis så bet jag på den så man
kan se, små tänder bit märken på den hih (:
Aima är för fin!♥
Helgen var en fin helg, Emma och aima sov här hos mig och vi kollade på film och hade det otroligt mysigt, vi pratade och skrattade oavbrutet ända tills vi satte på en film "kick ass" (:
filmen var repig och ville inte... haha bra som jag var så har jag tittat på REA när jag var liten och hade sätt där att han kunde ta tandkräm på repiga skivor så fungerar dom bättre (;
Det fungerade faktiskt halva filmen sen gick det intemera.
vi fortsatte prata om det allra mäst konstiga man kan hitta på sedan somnade Aima och jag och Emma fortsatte att prata och forsökte mata aima med polkagris fast det gick inte så bra (:
Puss ni är fina mina vänner!♥
det får vi göra om (:
i söndags, gjorde jag och aima oss söndagsfina och jag hittade en utav massas "kläninngar" trodde jag som var tjusig men sen visade det sig att det var en hmmm... byxkläning haah (:
och Så trippade jag runt i mina nya klackskor från rödakorset för 30kr hela söndagen också (:
solsidan är slut :(
så nu okej aima är finast någonsig!
hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

AnnaKlara, du är så snygg!!!!

2011-07-25 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0