Tisdags.

lite mysiga bilder jag hittade bara.
det ser så ljumet och lent ut på bilden på aima min kära vän.♥
just nu känns det i hela kroppen att våren är påväg.
papps skolfoto sen han gick i 3b i Årsta i stockholm han är där längst upp i vänstra hörnet.
igår var vi lediga och det behövdes så underbart det var att bara vakna upp av solen och bara liksom jag vet inte fördriva tiden med inenting,gry kom det var fint och mysigt vi pratde mäst årdnade makaroner och gick runt i vårat hus och tittade ?
sen tog vi bussen tillbaka till sveg och på konfan där jaa du hah....Tok.♥
Sen pratade vi och somnade gott.<3
det får vi göra om fina.
på fredag är jag också ledig mendet är hemligt.
jag saknar min maja kärakära syster!♥
Puss på allt, nu får tiden stanna jag vill int flytta jag vill inte börja gymnasiet jag vill inte att allt ska bli annorlunda och mäst av allt vill jag inte sluta nian! och flytta från min underbara familj </3
aja men PUSS!
Grattis på födelsedagen till min Storebror Vidar föresten.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0