underbart

underbara flickor.♥
fina emma (:
finfina aima.♥
maja var söt, och vi åkte skridskor (:
peter var också söt!(:
och pontus vad glad och hade mycket fler storlekar större på sina skridskor än jag.(:
jag var cool (:
min mamma och pappa är galna i blommor och växter det är fint(:
Vårig var jag idag.
Haha... även om skridskor inte riktigt min grej och isen var helt slaskig ocg död så var det kul iallafall.
Alla var glada idag och allt var fint(:
Efter skolan åkte jag och aima hem till henne och övade på monologerna inför intagningsprovet till kulturama teater på måndag.
Tror jag valt villken jag vill ha iallafall, nu måste man bara försöka lära sig den utantill :s
På Fredag ska jag dra en tand hos tandläkaren känner mig inte direkt jättepigg på det menmen..ska dricka något så jag blir helt borta och kommer säga massa konskiga saker : S
hah..känns ganska läskigt.
Puss på denna fina dag och på alla fina människor som finns här.♥
Simon & Garfunkel – Mrs. Robinson
Veronica Maggio – Jag kommer

Kommentarer
Postat av: Paajter!!

frän ja B)

2011-03-22 @ 16:22:27
Postat av: anna klara

självklart darling <33

2011-03-22 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0