Tisdags Randig, med shorts till.

det blåste så sjukt te så mitt hår ville inte riktigt idag :(
Idag hade jag mina nya prydliga shorts iskolan (:
Idag har det varit en sådan dag då vädret varit helt kaos och allt bara varit jätte mysigt solen sken och det var fint, det spö regnade ett tag med, då sprang Jag aima och malin ut i regnet och var glada.
sedan började det blåsa helt sjukt och nu är det storm här eller något liknande :k
svenska nationella behöver vi inte ens prata om.
Vart på spinning idag också, känner sig så duktig efteråt (:
puss imorgon fyller min fina bror John atron år Grattis kära.♥

Kommentarer
Postat av: Aima

Men fifabienne va fin du är, inget snack om saken.

2011-03-22 @ 23:55:24
URL: http://ohoysailor.blogg.se/
Postat av: anna klara

aima du är så sjukt fin så du ska inte säga någonting!<3

2011-03-24 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0