Lofsdalen.♥

Först var vi i Umeå och hälsade på min storebror Vidar, som fyllde 30år
på Fredagen var vi lediga och åkte ner till umeå och bodd epå ett fint hotel.
På lördagen fick jag en jeansjacka av mamma och köpte ny kamera (:
Vidar visste inte att vi skulle komma så busiga som vi var så ringde vi på dörren halv fem och förvånad blev han allt. Den gick vi och åt på vidars favortit resturang, så otroligt god mat mysigt som bara den♥
sen gick vi på Klungan :D trevligt!
jag hade tryckt ett örngott som vidar fick utav mig.
Sedan for vi till Lofsdalen där vi hyrt en stuga varje sportlov/påsklov enda sedan jag föddes.
Tillsammans men mammas syster mina kusiner och mormor.
Adam min kusin och hans tjej Nathalie (:
john har tagit denna (:
Amanda har lite för fint hår!
Min mormor är söt.♥
Och jag var osminkad.
våran stuga.(:
så bowlade vi, och jag kom sist,hah.
så var vi tokiga och fick för oss att skriva med fötterna.
så kom maja en sväng med och var trevlig mys på henne <3
och så islutet kom aima och vi lekte fyraman i soffan och åkte slalom igår det var perfekt.<3
puss.♥

Kommentarer
Postat av: Gry Sol

fina bilder systra mi c:

2011-03-14 @ 18:06:01
URL: http://litensol.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0