farmor.

kära rara farmor.♥
farmor fyller nittio i mars♥
spela fia och lösa korsord och vara snäll det är hon otroligt bra på.<3
hon bor i stockholm på söder i den mest perfekta lilla lägenhet man bara kan önska sig!
erik hätte hennes man, pappas pappa, min farfar han  dog när pappa var ungefär som jag så min farfar har jag inte träffat. även om jag hemskt gärna skulle vilja. :(
farmor har fyra barn.. Pia,pappa,anne och lisbeth (:
det allra bästa som finns är farmors köttbullar och hennes pannkakor <3
gudomligt.♥
jag älskar att vara hos henne och den speciella lukten av farmor min farmor hon är bäst och mjukast att krama<3
busig som bara den är hon också och kittlig :h <3
en gång när vi kom hem från mina kusiner vid klockan två tre på natten och hade tänkt att vi skulle gå och lägga oss så tog hon fram fiat och och så spelade vi fia <3
min farmor är fin och bäst och pricis som en farmor ska vara <3
älskade farmor britt♥
puss<3
skriva om mormor· ska jag också göra snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0