UKULELE ACKORD.

vem hade varit och smygit på våran fina målning då o:
världens finaste gräddtassar.
mysljus.
Fina dagen.
var på konsting ovärt disco igår inte så okej, så jag och aima bäddade ner oss i hennes soffa och somnade till harry potter och åt ben and jerrys.♥
vaknade tidigare än vad vi trodde och satte på oss måleriskjortor och målade fint.
Jean-pierre och beppe hjälpte oss och gjorde förtjusande tassavtryck.
vi tog var sin spark och sparkade iväg och köpte klubbor och jordgubbssnören, lasse följe också med.♥
sen åkte vi hem till mig och var dödshungriga ända tills vi fick hemgjord pizza ♥♥
jobbigt gott.
sen har vi varit coola och spelat eye toy (: buskul.
aima spelar ukulele. (:
de två nederstående bilderna har john min bror ritat. dom är fina tycker jag :)♥
Puss.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0