höst är något fint.♥

hoho vårat lilla äppelträd några blanka röda fina små äpplen finns det kvar men när alla fallit bort då vet man att hösten nästan är slut :c
har aldrig någonsin hästsvans men råkade ha det denna eftermiddag efter gympan och så o:
där inne finns jag för det mesta c:
mamma pappa johns och mitt hus ♥
fast bakifrån men iaf.
underigt hur fint allt kan vara o:
ladugården.♥
Idag skulle vi skolfotografera oss så klockan åtta satt jag i bilen klar
-uppsatt hår i en boll
-systers röd prickiga kläning..förlåt maja♥
-senapsgult pärl-halsband
-senapsgula strumpbyxor!
-helt försörda svarta converse.
ja. jag ville hemskt gärna sitta ner för jag ser så otroligt kort och typ jag vet inte konstig ut när jag står + att jag bara stått en gång i hela mitt liv. hummm men så fick jag sitta i mitten lägst fram :c inte riktigt så jag menade men aja.känns som om man sitter i mitten så känns det som om ty "HEEJ TITTA PÅ MIG" :c men aja.
vet föresten inte hur jag blev vet bara att jag såg groft allvarlig ut och hade halsbandet alldeles konstigt :(
alla andra blev otroligt fina iaf!♥
min klass är det bästa som finns så puss på er!♥

Kommentarer
Postat av: Gry Sol

hur redigerar du dina bilder med sån fin ram? c: vilket program, ?

Fin fint <3

2010-10-07 @ 21:00:04
URL: http://litensol.devote.se
Postat av: anna-klara

hum ändrar bara ramen på photoscape (:

tack ska du ha min sköna c:

2010-10-08 @ 20:29:18
URL: http://endoktor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0