h å k a n h e l l s t r ö m ♥

♥♥
HÅKAN underbara HELLSTRÖM ♥
fjortonde.oktober.tvåtusentio.
närmaste jag kommit döden i mitt liv,vi liksom hade bara suttit där i ouegencgeeofh många timmar.
så bara kom han han bara kom. o: ♥
i vit jeans skjorta bara stod han där, helt plötsligt.♥
fy farao vad det bara kom kärlek då inom än.
jag ville bara gråta kramas dö leva och allt samtidigt.
bara någon minut efter det att jag sätt honom stod jag mitt framför honom.
han signerade skivan jag bara stod där och tittade på honom och kunde knappt andas.
sen signerade han min bild på honom, bilden då han sitter vid pianot.
så började han prata om att han tyckte han såg lite borttappad ut och som om han inte riktigt visste vart han skulle trycka. söt.♥
till slut fick jag fram.
du är underbar.
trodde inte han hörde det men det gjorde han.
han tittade upp på mig,på mig jag förstår ingenting.♥ och svarar
du med,å gud va fin du är.♥♥♥
tog bild.
kramade,kramade håkan. doog!♥
slut.
finaste jag gjort.
okej vet inte varför jag skriver.ingen vet om min blogg så ja.
men jag måste väl bara för att jag är dum
och kan inte förstå.
PUSS♥
h å k a n  ä r  u n d e r b a r.
förlåt maja.♥
ska aldrig mera göra så.lovar dig.

Kommentarer
Postat av: karin

jag vet om sötan:) <3 puss!

2010-10-27 @ 16:11:38
Postat av: anna-klara

haha, du är sötast karin :*

2010-10-27 @ 23:26:57
URL: http://endoktor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0