Skorna skaver försök att slå dig fri Och pröva andra spår Innan vintern kommer

nu är det mysigt så det känns så där som om man bara vill ta allt och samma i hop det i en liten burk och kunna ta upp ibland och titta lite i. så här vill jag ju att det ska vara,alltid.♥
i dag tränade vi i kyrkan till Lucian på måndag, jag älskar lucia det är så mysigt och bara så rysligt fint.
jag ska vara tärna för första gången, har bara varit lucia,tomte och stjärngosse.
Allt är bara få fint och sorgligt och underbart på samma gång när vi står där och sjungen "en stjärna lysser så klart" Då vill jag aldrig att nian ska ta slut, aldrig att jag ska åka bort från alla, aldrig att alla ska åka bort från mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0