jag skulle kunna vara uppe hela natten, bara jag var kär.♥

men du sover ju du hör ju inte på men du sover ju du hör ju inte på.
hej.
idag har vi bakat julgodis ♥
min storebror är här och det tycker jag om för han är som en sån där snäll storebror som i filmen "en julsaga".<3
den filmen tycker jag så mycket om.
imorgon åker han och det är sorgligt.
men snart är det julafton♥
och då ska jag krama min mormor och äta mig rund på julkarameller och kålor.
och öppna paket och ge paket och se mina nära och kära glada.<3
haha dom brukar ju vara glada med lite extra så dära julglada.♥
nä men nu ska jag vara uppe hela natten och bara ligga i sängen och lyssna på musik och bara må gott!♥

Kommentarer
Postat av: Bippan

så sjukt fin!

2010-12-19 @ 18:55:11
URL: http://kitchensink.blogg.se/
Postat av: anna-klara

åh tack ska du ha finaste vän<3

2010-12-21 @ 18:28:43
Postat av: syster.

jag har världens vackraste tvillingsyster.♥

2010-12-22 @ 16:15:03
URL: http://gardenteaparty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0